De Dag van de Ouderen 1 oktober 2019

“Het Goede Leven. Hoe Nederland in een halve eeuw steeds welvarender werd”

Dit jaar is het onderwerp van de Dag van de Ouderen Rheden/Rozendaal:
“Het Goede Leven. Hoe Nederland in een halve eeuw steeds welvarender werd.”

Annegreet van Bergenis van opleiding econoom en van beroep journaliste en schrijfster. Zij werd in 1954 geboren in Enschede. Na ruim dertig jaar in de Randstad te hebben gewoond, keerde zij in 2006 terug naar de oostelijke kant van de IJssel en woont sindsdien in Zutphen. Ze is onder meer auteur van de bestsellers Het goede leven (2018), Gouden jaren (2014) en De lessen van burn-out (2000). In 2010 verscheen Mijn moeder wilde dood, een persoonlijk en praktisch verhaal over zelfbeschikking.

Deze dag wordt dit jaar gehouden op
dinsdag 1 oktober in Kapel-Aula van de Hogeschool Van Hall Larenstein,
Larensteinselaan 26a, 6882 CT te Velp.

Om 10.00 uur is de zaal open en is er koffie/thee.
We beginnen om 10.30 uur.

De dag wordt geopend door de heer Carol van Eert, burgemeester van de gemeente Rheden. Dit jaar zal het comité Dag van de ouderen de bijeenkomst besluiten met een gratis lunch. Tussendoor hebben we een pauze waar u kunt genieten van een sapje. Na afloop is er mogelijkheid om te wandelen met gids over het landgoed Larenstein.

Deze dag is bedoeld voor senioren vanaf 55 jaar en wordt u aangeboden door de gemeenten Rheden en Rozendaal en uitgevoerd door Stichting STOER. Het belooft weer een interessante ontmoetingsdag te worden.
Voor meer informatie: mevr. H. Boersma van Stichting Stoer, tel. 026-3611975 (ma. t/m do. tijdens kantooruren).

Klik op de afbeelding om het affiche op A4-formaat te downloaden

Meer informatie

Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via onze contactpagina, of bellen met mevrouw Hilda Boersma, coördinator van stichting STOER, via 026-3611975

Route informatie